Strona dla Ubezpieczonych, Pacjentów (shift+4) Strona dla Świadczeniodawców (shift+5) Strona dla Farmaceutów, Lekarzy (shift+6)
wydrukuj    

   

Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ – wybrane kontakty

Centrum Obsługi Ubezpieczonych ul. Dawida 2, 50 – 527 Wrocław

Godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00

 

Zakres tematyczny

Nr telefonu

Zakres informacji oraz adres e-mail

Bezpłatna infolinia dotycząca kolejek

800 804 001

Informacja średnim o czasie oczekiwania obejmuje tylko pierwszorazowych pacjentów (pacjenci znajdujący się pod opieka specjalisty nie są w kolejce wykazywani), dotyczy minionego miesiąca i wskazuje, ile dni pacjent czekał na dane świadczenie od chwili zapisania go do lekarza, do dnia wizyty (jest to czas uśredniony dla wszystkich oczekujących).


Informacja

71/ 79 79 100

Informacja bezpośrednia i telefoniczna na temat:

 

1. zasad udzielania świadczeń zdrowotnych;

 

2. zawartych przez DOW NFZ umowach ze świadczeniodawcami – „gdzie się leczyć”;

 

3. liczbie oczekujących i średnim czasie oczekiwania na świadczenia zdrowotne

Całodobowa automatyczna infolinia

71/ 79 79 101

( bez opcji połączenia z konsultantem)  - możliwość odsłuchania informacji na temat organizacji systemu opieki zdrowotnej i zasad korzystania ze świadczeń dostępnych w ramach ubezpieczenia.

 

Informacja o kartach EKUZ oraz

formularzach UE

71/ 79 79 131

wniosek_wr@nfz-wroclaw.pl

wniosek_jg@nfz-wroclaw.pl

wniosek_le@nfz-wroclaw.pl

wniosek_wb@nfz-wroclaw.pl

Informacja w sprawie zwrotu kosztów leczenia w krajach UE/EFTA

71/ 79 79 162

dwm@nfz-wroclaw.pl

Leczenie planowe poza granicami kraju

71/ 79 79 149

dwm@nfz-wroclaw.pl

Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne

71/ 79 79 130

Dział Skarg i Wniosków

71/ 79 79 134;

fax 71/ 79 79 112

skargi@nfz-wroclaw.pl

Informacje dla pacjenta dotyczące systemu EWUŚ

71/ 79 79 199

Informacje dotyczące Zintegrowanego Informatora Pacjenta (ZIP)

71/ 79 79 075

zip@nfz-wroclaw.pl

Informacja o leczeniu uzdrowiskowym

71/79 79 150 lub 156

Uprzejmie informujemy, iż w związku z ustawą o ochronie danych osobowych pracownicy NFZ nie udzielają telefonicznych informacji na temat składanych skierowań na leczenie uzdrowiskowe. Taką informację można uzyskać jedynie w formie pisemnej - na wniosek bądź zgłaszając się osobiście z dokumentem tożsamości w siedzibie Funduszu przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu lub w delegaturach w Legnicy, Jeleniej Górze oraz Wałbrzychu.

Informacja o leczeniu uzdrowiskowym- szpital dla dorosłych

71/ 79 79 113

Informacja o leczeniu uzdrowiskowym – szpital dla dzieci

71/ 79 79 163

Zaopatrzenie ortopedyczne

71/ 79 79 194

Środki pomocnicze

71/ 79 79 192

Transport daleki w POZ

71/ 79 79 416

Informacja w sprawach dodatkowych uprawnień weteranów poszkodowanych w misjach poza granicami kraju

71/79 79 436 poniedziałek- piątek w godz. 9 – 13 oraz

71/ 79 79 079 poniedziałek- czwartek w godz. 9 – 13;

 

Delegatura w Legnicy ul. Jana Pawła II 7 , 59-220 Legnica

Informacja

76/ 72 93 116

Informacja o kartach EKUZ oraz formularzach UE: 

76/ 72 93 129 lub 130

wniosek_le@nfz-wroclaw.pl

Sekretariat

76/ 72 93 110

Fax: 76/ 72 93 101

 

Delegatura w Jeleniej Górze ul. Wolności 18 , 58-500 Jelenia Góra

Informacja 

75/ 64 58 709

Informacja o kartach EKUZ oraz formularzach UE: 

75/ 64 58 720

wniosek_jg@nfz-wroclaw.pl

Sekretariat

75/ 64 58 730

Fax: 75/ 64 58 760

 

 

Delegatura w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 20 , 58-300 Wałbrzych

Informacja 

74/ 66 43 113

Informacja o kartach EKUZ oraz formularzach UE: 

74/ 66 43 111

74/ 66 43 112

wniosek_wb@nfz-wroclaw.pl

Sekretariat

74/ 66 43 100;

Fax: 74/ 66 43 102

Skargi i Wnioski

74/ 66 43 114

 

Punk Obsługi Ubezpieczonych ul. Sikorskiego 21 , 67-200 Głogów

Informacja

76/ 72 72 530;

fax: 76/ 72 72 531 czynny w godzinach 730 - 1530