Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19
2022-01-21
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.: https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/obsluga-klienta/
Jak się z nami skontaktować?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
Wrocław - 71 79 79 175
Legnica - 76 7293 102
Głogów - 76 7272 530
Jelenia Góra - 75 64 58 752
Wałbrzych - 74 66 43 106
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:
71 79 79 225 - prześlij do nas list na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. gen. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław - skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek:
Profil urzędu w ePUAP
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.
Joanna Mierzwińska
Naczelnik
Wydziału Obsługi Klientów
i Profilaktyki Zdrowotnej
.