Obsługa w Salach Obsługi Klientów Dolnośląskiego OW NFZ
2022-02-24
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność sal obsługi klientów w siedzibie głównej, delegaturach oraz punktach obsługi klientów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
Sale Obsługi Klientów:
-
we Wrocławiu
adres: ul. Generała Romualda Traugutta 55, 50-416 Wrocław
e-mail: kancelaria@nfz-wroclaw.pl
telefon: 71 79 79 175 ; faks: 71 797 93 25 -
-
w Legnicy
adres: ul. Jana Pawła II 7, 59-220 Legnica
e-mail: dgle@nfz-wroclaw.pl
telefon: 76 72 93 102 ; faks: 76 72 93 101 -
w Wałbrzychu
adres: ul. Tadeusza Kościuszki 1-3, 58-300 Wałbrzych
e-mail: dgwb@nfz-wroclaw.pl
telefon: 74 66 43 100; faks: 74 66 43 102\
W punktach obsługi klientów:
-
w Kłodzku
adres: ul. Grunwaldzka 1B, 57-300 Kłodzko
e-mail: dgwb@nfz-wroclaw.pl
telefon: tel. 74 64 01 999; faks: 74 66 43 102 -
w Głogowie
adres: ul. Generała Władysława Sikorskiego 21, 67-200 Głogów
e-mail: glogow@nfz-wroclaw.pl
telefon: 76 72 72 530 ; faks: 76 72 72 531
Będziemy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00.
W każdy poniedziałek Sala Obsługi Klientów we Wrocławiu przy ul. Generała Romualda Traugutta 55 jest czynna w godzinach: 8:00 - 18:00.
Sprawy, które można u nas załatwić:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.
Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
- na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
- utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
- udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
- po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.
Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skontaktuj-sie-z-e-doradca-nfz-nie-wychodzac-z-domu,8133.html
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta , dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
Joanna Mierzwińska
Naczelnik
Wydziału Obsługi Klientów
i Profilaktyki Zdrowotnej
.