logo obrazekDolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Aktualności DOW NFZ

Drukuj
   

Aktualności dla pacjenta, ubezpieczonego

Obsługa w Salach Obsługi Klientów Dolnośląskiego OW NFZ

2022-02-24

   

28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność sal obsługi klientów w siedzibie głównej, delegaturach oraz punktach obsługi klientów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

Sale Obsługi Klientów:

  • we Wrocławiu
    adres: ul. Generała Romualda Traugutta 55, 50-416 Wrocław
    e-mail:
    kancelaria@nfz-wroclaw.pl
    telefon: 71 79 79 175 ; faks: 71 797 93 25
  • w Jeleniej Górze
    adres: ul. Wolności 18, 58-500 Jelenia Góra
    e-mail:
    dgjg.sekretariat@nfz-wroclaw.pl 
    telefon: 75 64 58 725 ; faks: 75 75 64 760
  • w Legnicy
    adres: ul. Jana Pawła II 7, 59-220 Legnica
    e-mail:
    dgle@nfz-wroclaw.pl
    telefon: 76 72 93 102 ; faks: 76 72 93 101
  • w Wałbrzychu
    adres: ul. Tadeusza Kościuszki 1-3, 58-300 Wałbrzych
    e-mail:
    dgwb@nfz-wroclaw.pl
    telefon: 74 66 43 100; faks: 74 66 43 102\

W punktach obsługi klientów:

  • w Kłodzku
    adres: ul. Grunwaldzka 1B, 57-300 Kłodzko
    e-mail:
    dgwb@nfz-wroclaw.pl
    telefon: tel. 74 64 01 999; faks: 74 66 43 102
  • w Głogowie
    adres: ul. Generała Władysława Sikorskiego 21, 67-200 Głogów
    e-mail:
    glogow@nfz-wroclaw.pl
    telefon: 76 72 72 530 ; faks: 76 72 72 531

Będziemy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00.
W każdy poniedziałek Sala Obsługi Klientów we Wrocławiu przy ul. Generała Romualda Traugutta 55 jest czynna w godzinach: 8:00 - 18:00.

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.

Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:

  • na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
  • utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
  • udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
  • po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.

Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce
Aktualności.
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skontaktuj-sie-z-e-doradca-nfz-nie-wychodzac-z-domu,8133.html

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta , dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590


Joanna Mierzwińska
Naczelnik
Wydziału Obsługi Klientów
i Profilaktyki Zdrowotnej

  .