logo obrazekDolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Dla Pacjenta

Drukuj
   

Aktualności dla pacjenta, ubezpieczonego

Gdzie kupisz lek? Zadzwoń 800 190 590

2019-07-12

   

Od poniedziałku (15 lipca) dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta –

800 190 590 – dowiesz się, w której aptece kupisz swój lek. Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.

Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta poinformują Cię o dostępności leku, którego szukasz. Wystarczy, że zadzwonisz pod bezpłatny numer 800 190 590.

 

Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków?

1.         Wybierz bezpłatny numer 800 190 590

2.         Zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy

3.         Z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który

            podpowie Ci, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz.

 

WAŻNE. Wybierając cyfrę 3, połączysz się z bezpośrednio z konsultantem od leków. Jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2.

 

O czym warto wiedzieć dzwoniąc na infolinię?

            Z infolinii dowiesz się, w której aptece znajdziesz swój lek. Przed wizytą w aptece

             upewnij się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki poda Ci konsultant

             podczas rozmowy.

            Pamiętaj, że infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela informacji o

             dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece. O te

             szczegóły zapytaj swojego lekarza lub farmaceutę.

 

WAŻNE. Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.

Joanna Mierzwińska
Rzecznik Prasowy

  .